От днес се увеличава минималната работна заплата

Минималната работна заплата става 710 лв. от 1 април 2022 г. Размерът й ще се повиши с 9,2% спрямо сегашната й стойност. При определянето на новия й размер са отчетени реалните параметри на макроикономическата среда и възможностите на държавния бюджет.

Предлаганият нов размер на минималната работна заплата ще допринесе за намаляване на бедността сред работещите и на неравенствата в разпределението на доходите. Ръстът на най-ниското възнаграждение за труд ще повиши покупателната способност и потреблението на най-нискодоходните групи от пазара на труда, ще увеличи мотивацията на работната сила и ще намали нелоялната конкуренция.

От 1 април 2022 г. минималната работна часова заплата ще бъде 4,29 лв.

За още актуални новини - харесайте страницата ни във Фейсбук ТУК.

Прочетете и

Извънредно заседание с изслушане на все още мажоритарния собственик на ПФК „Пирин“ Георги Калпакчиев

На извънредно заседание на 8 октомври, четвъртък, в 14:00 ч. икономическата комисия към Общински съвет …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

error: Текстовете и изображенията в сайта Струма Прес са под закрила на Закона за авторското право и са собственост на Струма Прес ЕООД освен ако не е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само с посочване на източника strumapress.com