От днес се увеличава минималната работна заплата

Минималната работна заплата става 710 лв. от 1 април 2022 г. Размерът й ще се повиши с 9,2% спрямо сегашната й стойност. При определянето на новия й размер са отчетени реалните параметри на макроикономическата среда и възможностите на държавния бюджет.

Предлаганият нов размер на минималната работна заплата ще допринесе за намаляване на бедността сред работещите и на неравенствата в разпределението на доходите. Ръстът на най-ниското възнаграждение за труд ще повиши покупателната способност и потреблението на най-нискодоходните групи от пазара на труда, ще увеличи мотивацията на работната сила и ще намали нелоялната конкуренция.

От 1 април 2022 г. минималната работна часова заплата ще бъде 4,29 лв.

За още актуални новини - харесайте страницата ни във Фейсбук ТУК.

Прочетете и

Видео от затворническата болница поставя нови въпроси около помилването на Огнян Атанасов

Кадри от охранителни камери показват физически конфликт с участието на мъж, за когото Mediapool посочва, …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

error: Текстовете и изображенията в сайта Струма Прес са под закрила на Закона за авторското право и са собственост на Струма Прес ЕООД освен ако не е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само с посочване на източника strumapress.com